Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać kupony rabatowe, informacje o nowościach i promocjach, a także 20 pkt. w programie lojalnościowym.
Nowości
Kubek Dom Bez Kota Szary
Kubek Dom Bez Kota Szary
26,00 zł
szt.
Kubek Dom Bez Kota Rudy
Kubek Dom Bez Kota Rudy
26,00 zł
szt.
Tabliczka drewniana serce - Koty
Tabliczka drewniana serce - Koty
11,00 zł
szt.
Drewniany Obraz Czarny Pazurek
Drewniany Obraz Czarny Pazurek
23,00 zł
szt.
Torba bawełniana EKO Kot Roman
Torba bawełniana EKO Kot Roman
13,00 zł
szt.
Torba bawełniana EKO Folk
Torba bawełniana EKO Folk
13,00 zł
szt.
Torba bawełniana EKO Czarny Kot
Torba bawełniana EKO Czarny Kot
16,00 zł
szt.
Torba bawełniana EKO Rower
Torba bawełniana EKO Rower
11,00 zł
szt.
Torba bawełniana EKO Stay Green
Torba bawełniana EKO Stay Green
11,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Sposób postępowania w przypadku zwrotów lub reklamacji, w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

SKŁADANIE REKLAMACJI:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Do pobrania: Formularz Reklamacji.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/kopią faktury zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Netcomia Ilona Świtoń
Sklep internetowy Jatoko.pl
ul. Karpia 19/98
61-619 Poznań

ZWROT TOWARU:

1. Formularz zwrotu
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenieFormularz Zwrotu

2. Odesłanie produktu
Formularz
wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Netcomia Ilona Świtoń
Sklep internetowy Jatoko.pl
ul. Karpia 19/98
61-619 Poznań

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl