Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać kupony rabatowe, informacje o nowościach i promocjach, a także 20 pkt. w programie lojalnościowym.
Nowości
Fidget Spinner
Fidget Spinner
14,00 zł
Dzbanek Tea For One "Kocia Banda"
Dzbanek Tea For One "Kocia Banda"
42,00 zł
Pojemnik Kocia Zgraja
Pojemnik Kocia Zgraja
37,00 zł
szt.
Kubek Kocia Zgraja
Kubek Kocia Zgraja
26,00 zł
szt.
Kubek Czerwony Kapturek
Kubek Czerwony Kapturek
13,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Sposób postępowania w przypadku zwrotów lub reklamacji, w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

SKŁADANIE REKLAMACJI:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Do pobrania: Formularz Reklamacji.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/kopią faktury zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Netcomia Ilona Świtoń
Sklep internetowy Jatoko.pl
ul. Karpia 19/98
61-619 Poznań

ZWROT TOWARU:

1. Formularz zwrotu
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenieFormularz Zwrotu

2. Odesłanie produktu
Formularz
wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Netcomia Ilona Świtoń
Sklep internetowy Jatoko.pl
ul. Karpia 19/98
61-619 Poznań

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl