
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać kupony rabatowe, informacje o nowościach i promocjach, a także 20 pkt. w programie lojalnościowym.





















Sposób postępowania w przypadku zwrotów lub reklamacji, w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
SKŁADANIE REKLAMACJI:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Do pobrania: Formularz Reklamacji.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/kopią faktury zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Netcomia Ilona Świtoń
Sklep internetowy Jatoko.pl
ul. Karpia 19/98
61-619 Poznań
ZWROT TOWARU:
1. Formularz zwrotu
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie: Formularz Zwrotu
2. Odesłanie produktu
Formularz wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Netcomia Ilona Świtoń
Sklep internetowy Jatoko.pl
ul. Karpia 19/98
61-619 Poznań
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.